4027151402 |
Coordinació del professorat CLIC |
2018-2019 |
Seminari de coordinació. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
23/10/2018 - 7/5/2019 (21 hores) de 15:15h a 17:15h |
|
CRP del Vallès Occidental II |
|
Alcoi, 57 (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental II
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Coordinació dels responsables LIC i coordinació lingüística dels centres educatius.
|
| |
Objectius |
. Facilitar recursos i materials útils per a desenvolupar les funcions CLIC als centres.
. Promoure l'intercanvi, sobre llengües, interculturalitat i cohesió social.
. Afavorir la creació d'una xarxa de treball per compartir eines, coneixements i bones pràctiques entre els CLIC dels centres que hi participen.
. Aprofundir en els següents temes: Pla de Lectura de centre, comunicació i treball en xarxa.
|
| |
Continguts |
Promoure l'intercanvi dels coordinadors Clic i lingüístics
Dinamitzar actuacions per a la sensibilització, foment, consolidació de l'educació intercultural
Dinamitzar actuacions per a millorar l'ús de la llengua catalana, com a eix vertebrador d'un projecte educatiu plurilingüe i cohesionat.
|
| |
Formador/a |
Equip LIC
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i dels equips directius en el desenvolupament de l'activitat formativa
- Elaboració de materials i propostes d'aula recollida a la web del grup
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació
- Valoració positiva de les tasques d'aula treballades.
|
| |
E-mail |
crp-terrassa@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
23/10/2018 |
1515 |
1715 |
Sessió 2 |
dimarts |
20/11/2018 |
1515 |
1715 |
Sessió 3 |
dimarts |
22/01/2019 |
1515 |
1715 |
Sessió 4 |
dimarts |
19/02/2019 |
1515 |
1715 |
Sessió 5 |
dimarts |
19/03/2019 |
1515 |
1715 |
Sessió 6 |
dimarts |
09/04/2019 |
1515 |
1715 |
Sessió 7 |
dimarts |
07/05/2019 |
1515 |
1715 |
|
| |